zondag 21 augustus 2011

Een nieuw begin

Wellicht een dubbelzinnige titel. Ik was immers al een tijdje bezig met het botvieren van mijn sadistische lusten op mijn onderdanige slaafjes.

Met het verstrijken van de tijd en het beleven van mijn avonturen breekt er elke keer weer een nieuw episode van mijn leven aan als SM-Meesteres. Lange tijd heb ik mij af lopen vragen wat voor een Meesteres ik nu eigenlijk wilde zijn. Een harde sadistische Meesteres zonder mededogen of een betaal-Meesteres waar de slaaf zijn wensenlijstje kan inleveren?

Het is geen van beiden geworden. Ik ben geen strenge Meesteres en slaafjes hoeven niet met verlanglijstjes aan te komen. Verschillende slaven zijn inmiddels de revue gepasseerd, sommigen hebben een positieve indruk achtergelaten en enkelen een negatieve.

Al een jaar heb ik mijn lieftallig slaafje in bezit. Een slaafje die weliswaar niet voldoet aan de harde eisen van een "echte slaaf", maar waarvan ik overtuigd ben dat er geen persoon mij zo trouw zal blijven als deze onderdanige liefdevolle manspersoon. Hij zal ten alle tijden op de achtergrond mijn belangen behartigen, ondanks dat je hem maar zelden in het "openbaar" naast mijn zijde zal spotten. Er is genoeg ruimte en tijd voor andere dienaren als je kan accepteren dat je nooit exclusiviteit kan verwachten. Ik houd van mensen en ben dol op gezelschap.

Deze periode zal ik gebruiken om meer mensen te leren kennen en nog wijzer te worden dan ik al was. Wellicht dat je mij eens tegen komt op een of ander feest...