maandag 5 september 2011

BDSM-meeting Wagenborgen (deel 2)

VERSLAG VAN EEN SLAAFJE

De avond zelf………….

Nadat we een tijdje aan de bar hadden gezeten en hadden gekeken naar het spel dat op het podium werd gespeeld, nam Mrs Marijke mij mee, om mij rond te leiden. We kwamen bij een SM kamer op de begane grond, met onder andere een takel en een kruis. Ik moest met de buik tegen het kruis gaan staan en de polsboeien werden vast geklikt aan het kruis. Hierna pakte Mrs Marijke Haar zwepen en Ze liet Ze los op mijn rug en billen, oooooooooh wat had ik hier naar verlangd. Af en toe hield Ze op en kietelde mij behoorlijk heftig in mijn beide zijden, waar ik niet tegen kon en danste aan het kruis. We hadden ook een kijker, maar het kon me niet schelen, vond het heerlijk zoals U mij aanpakte. Na een tijdje maakte U mij los en gingen we naar de eetzaal om een hapje te eten. Allebei een bord met nasi en satésaus en ik kreeg van U de opdracht om wat te drinken er bij te halen. Hierna namen we nog een toetje en gingen daarna naar boven waar ook een prachtige SM kamer was gesitueerd. Eerst moest ik plaatsnemen op een speciale stoel, waar ik dan wijdbeens op zat en mijn armen werden door middel van de polsboeien , boven aan de stoel vast gemaakt. Hierna nam Mrs Marijke weer een zweep en sloeg me aan de voorkant, wederom heerlijk om te ontvangen. Vervolgens ging Mrs Marijke enkele touwen spannen aan het rek wat ook in de kamer stond. Hierna mocht ik voor het rek gaan staan en werd ik vastgeketend aan het rek, in eerste instantie met beide armen en beide benen, maar dat ging niet echt goed en daarom mocht ik met 1 been los. Mrs Marijke nam Haar zwepen weer en sloeg er weer heerlijk op los, ooooooo wat kan SM toch fijn zijn. Ook kietelde Zij mij weer heftig en ik kon geen kant uit, vreselijk was dit…..
Na een tijdje vond Mrs Marijke het genoeg geweest, maakte Zij mij los en gingen we beneden naar de bar, uiteraard weer de ketting aan de collar, zodat ik niet los liep. De Mrs nam plaats op de bank in de ruimte van de bar en ik moest van Haar drinken halen, cola met ijsklontjes. Zo gezegd zo gedaan, toen ik terugkwam mocht ik naast Haar zitten op de bank en vroeg ze naar mijn belevenissen bij de commerciële meesteressen die ik wel eens bezoek. Ik vertelde dat Ik Mrs Sonja wel eens moest masseren en dat bracht Haar op een idee. Even later was ik de voeten en benen van Mrs Marijke aan het masseren, wat ik met liefde deed uiteraard.
Na deze zeer welkome pauze gingen we weer even naar boven , maar helaas de SM kamer was volledig bezet en daarom maar weer naar beneden gegaan en daar konden we wel terecht in de SM kamer. Deze keer werd ik vast geketend aan de takel en lagen er plots allerlei zwepen op de grond. Mrs Marijke probeerde ze allemaal uit en er waren gemene bij maar ook heerlijke zwepen. En uiteraard begon Ze mij weer heftig te kietelen. Naarmate deze avond vorderde, werd het spelen heftiger en mooier en intenser. Ik ben deze avond met de neus in de boter gevallen en vroeg me nog steeds af waarom ik ooit een afspraak met deze Mrs heb afgezegd. Gedurende deze avond zijn we er ook achter gekomen dat we elkaar al eens eerder hadden gezien bij Mrs Savannah in Sneek, waar Mrs Marijke een soort van stage liep. Toeval bestaat niet denk ik dan…………
Na een tijdje weer terug gegaan nar de barruimte en weer wat gedronken en ondertussen kijkend naar de dingen die zich afspeelden op het podium. Folie, touwtjes, zwepen, alles kwam voorbij. Mrs Marijke was in gesprek met Mr Luuk en even later moest ik mee naar het podium, echter ik zei “NEE” en dat was tegen het verkeerde been, Ze trok mij met de ketting mee en even later stonden we te kijken naar wat zich op het podium afspeelde, de violet wand.
Mrs Marijke vertelde me later dat Zij geen “NEE” accepteert en ik had ook spijt van mijn daad. Echter de ware reden van mijn nee heb ik U nog niet verteld, ga ik hier ook niet schrijven, maar vertel ik U wel eens onder 4 ogen.
Mrs Marijke nam me weer mee naar boven, voor naar wat later bleek de Grand Finale. Er werd al een spel gespeeld aan het grote rek, dus konden we daar niet terecht, maar er was nog genoeg ruimte en dus pakte Mrs Marijke de bok, waarover ik mocht gaan liggen. Eerst pakte ZE mij nog even vol in het kruis, dat had Ze deze avond al een aantal keren eerder gedaan en ik houd daar wel van. Op dat soort momenten is het zelfs jammer dat je een boxer aan hebt. Ik houd namelijk van een Mrs die mij letterlijk en figuurlijk bij de ballen heeft…..Ik lag dus over de bok, vastgeketend en weer begon Mrs Marijke me te zwepen en heftig te kietelen. Het was om gek van te worden. Wederom kon ik geen kant uit en het kietelen nam heftige vormen aan, de sporen zitten nu nog steeds op mijn lichaam. Het was een heftig gebeuren op de bok en ik raakte in een subspace, dit is zo waanzinnig lekker, het voelt alsof je even van de wereld bent, een soort van roes, onwaarschijnlijk mooi en ben U er zeer dankbaar voor, vooral omdat U na die tijd, mij de tijd gaf om bij te komen.
We zijn weer naar beneden gegaan, zittend op de bank, genietend van een glas drinken en onderwijl praten over BDSM, wat het met je doet , wat ik bij andere Meesteressen beleefd had enz. Het was een mooie afsluiting van een waanzinnig mooie avond en we namen afscheid. Ik heb U beloofd dit verslag te schrijven en hoop U weer eens te mogen dienen en dat we de grenzen gaan verleggen, graag nog hardere zweepslagen, want ik heb gemerkt dat ik voor U erg diep wil gaan.

Uw slaafje.