dinsdag 13 september 2011

Hoe de Meesteres te benaderen

Sinds geruime tijd heb ik een Netlogaccount, waarmee ik diverse contacten onderhoudt. Middels deze community-site kom ik in contact met allerlei interessante persoonlijkheden. Soms komen er hele leuke projecten en contacten uit voort. Kortom, af en toe is het net schat-graven!

Toch is het overvloed wat ik een site als deze aantref voor het grootste gedeelte pulp, restafval en minderwaardig speel-materiaal. Om een kleine schifting te maken in de manier waarop de doorsnee Netlog-ganger Mij benadert, heb ik een klein stukje geschreven. Hier volgt het...

Het is een ieder vrij om contact met Mij op te nemen. De telefoon beantwoord ik met liefde, daar zij Mij de nodige eurocentjes opbrengt. Maar ook via mail of chat is het mogelijk contact met Mij op te nemen. Echter, hier zitten wel een aantal mitsen en maaren aan vast.Ik hou niet van oeverloos gelul.

Zinnetjes zoals: "Mag ik U wat vragen?" beantwoord ik niet. Een directe vraag daarentegen heeft meer kans op een antwoord. Zinnetjes zoals: "Hoe gaat het met U?" kunnen Mij ook niet boeien. Opmerkingen zoals: "Gaan we nog eens een keer chatten?" worden direct verwijderd en de gesprekspartner geband. Dit is namelijk niet de juiste attitude voor de benadering van een dominante dame.

Ook slaven die direct een Meesteres zoeken die hen direct gaat onderwerpen, domineren en heerlijk afranselen zijn op een community-site als deze aan het verkeerde adres.

Nogmaals, schrijf of mail leuke opmerkingen en interessante vragen en Ik zal reageren. Voor slap geouwehoer of acute vernedering verwijs ik graag naar Mijn 0906-nummer.


Mistress Marijke